Bahaya Kafir DAP

MARI kita fikir sejenak dan fikir-fikirkan masak-masak dengan mengunakan fikiran kita yang waras, bukan emosi. Apa akan jadi dengan negara kita ini sekiranya pembangkang mengambil alih pemerintahan negara? 
DAPigs berkuasa, bukan kuncu-kuncunya yang lain, seperti PKR dan Pas. Kita pandang pada satu sudut yang amat mudah di fahami. Belum lagi berkuasa DAPigs sudah menunjukkan belangnya untuk menjadi ‘Jaguh’ menyekat kebebasan bersuara yang melibatkan MEDIA.
DAP akan melompat dan menyekat media yang membuat liputan meluas atau menedahkan segala kesilapan yang mereka buat, tapi, DAP tak kisah pun kirnya media ‘menghemtam’ rakan kongsi politik mereka, iaitu Pas dan PKR. Ada Pas dan PKR ambil kisah hal itu? 
DAP juga memberi amaran kepada media, mereka (DAP) akan melenting kalau mereka diusik meskipun laporan itu berlandaskan realiti atau fakta.
Bayangkan tuan/puan para pembaca dan rakan blogger ku sekelian. Itu belum lagi mereka memerintah negara. Kita ambil contoh di negeri Pulau Pinang. Apa sudah jadi di sana?..segala kebebasan media dan rakyat disekat. 
Sedih, sedih sungguh bila kita fikirkan, terutamanya nasib orang-orang melayu di Pulau Pinang. Apa yang IBM cuba tulis dan luahkan disini, samalah dengan bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tuanku Ibrahim pernah kata. Menurut kata Tunku Aziz, kebebasan media ala Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng, memperlihatkan cara beliau (LGE) mendomanasi satu-satu media.
Lim Guan Eng, katanya, akan beri alasan semua media arus perdana adalah alat UMNO untuk menjatuhkan kerajaan DAPigs Pulau Pinang, sedangkan hakikat sebenarya media membuat tugas hakiki untuk mereka melaporkan perkara yang sebenarnya. Tapi, tidak bagi Lim Guan Eng. Media tersebut akan di pancung. 
Cukup dulu apa yang IBM paparkan betapa bahaya nya jika DAP berkuasa, dan banyak lagi al-kesah kotor dan agenda DAP yang boleh kita paparkan. Cuma, IBM rasa sebagai seorang rakyat yang cintakan negara dan ingin melihat kita hidup dengan penuh selesa, hindar dan larikan diri dari DAP dengan tidak menyokong dan memberi undi kepada mereka pada PRU ke-13 nanti. 
Dengan itu, mari kita sama-sama memberi sokongan pada media yang telah banyak meyalurkan berita-berita sensasi demi untuk rakyat, agama dan negara. Ikhlas dari saya – IBM

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*