Blogger Dedah Gundik Lebai Kelantan?!


Bila ada sahabat cerita bahawa dalam blog pakatan haramjadah dok sedap spin dan tabur fitnah dengan cerita panjang lebar seolah-olah satu dosa besar kerana simpan gambar isterinya sendiri dalam keadaan yang memberahikan..


Kononnya satu moral yang rendah kerana simpan foto isteri yang tak pakai apapun.. segala jenis ayat menghina Wakil Rakyat Paka di hamburkan.. aakj terpaksa buat entri episod kedua hehe adehhh… semata-mata nak puok kera pakatan haramjadah ni jangan dok sedap nak kenakan orang.. ekor heret taik tak sedar !!


Ingatkan nak simpan lama sikit cerita Adun Pas Kelantan yang punyai koleksi foto berahi‘gundik’nya.. tapi bila puok kera ni seolah nak tutup cerita Adun celaka mereka maka aakj keluarkan semula cerita Adun celaka Pas Kelantan ini… kasi fresh up sikit hehe


Lupa ke dengan cerita aakj berkenaan Adun Pas Celaka dari Kelantan ? yang berkopiah dan selalu berceramah agama ?


Lupakah kita siapa gundik dia ?


Dari umur berapa dia “gundikkan” gundik dia ? Masa “gundik” dia belajar di USIM kalu tak silap.. dia masih “gundikkan” lagi yang paling sadis ngeri.. masa jadi bini orang pun mereka tetap “goyang itik” bersama !! 


Menurut sumber.. sekarang gundik dia jadi bini orang kuat Pas utara.. betul ke.. kalu salah sowiii heheh rakyat nak tahu ni..


Dah lama cerita ni ada di pasaran la weyy.. saksi pun dah bersedia lama nak jadi saksi hehe.. bukan saksi yang tangkap mereka dok gerudi itik macam Adun Celaka Keretapi.. tapi saksi yang ada Handphone ini.. handphone yang tertinggal d meja makan..


Bukan setakat foto berahi gundik.. foto belalai punai tak sampai 3″ pun ada di dalamnya.. milik sapa punai 3″ tu hahaha.. opsss aakj tanya je semua ni.. tak tuduh.. rakyat nak tahu..!!


Cerita lanjut… Baca KAT SINI

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*