Central Committee Of Communist Party

CCCP atau nama panjangnya Central Committee Of Communist Party, lebih senang kita cakapkan CCCP ni pernah digunakan oleh Soviet semasa era di bawah pemerintahan komunis dulu. Ini bukan kali pertama kita lihat simbol atau lambang komunis dipakai oleh penyokong atau pemimpin pembangkang.
Budak hingusan ni pun pakai lambang ala komunis vietchong

Adakah ini secara kebetulan atau memang terdapat elemen komunis yang cuba dihidupkan semula oleh agen-agen di dalam pembangkang???

Atau mereka sengaja mempersendakan pengorbanan anggota-anggota keselamatan negara yang berjuang dulu membebaskan negara dari cengkaman komunis?? Atau juga memang sengaja mencabar??

Ada pulak yang lebih bodoh untuk mengagong-agongkan ‘hebatnya’ komunis sampai sanggup membuat program khas untuk mereka??
Semua ini bukannya apa cuma hanya dengan tujuan untuk membolehkan chin peng kembali ke Malaysia. Walaupun Chin Peng tu dah mati, mereka tetap nak ubah sejarah sekurang-kurang legasi komunis dan chinpeng nampak baik je kat mata budak-budak macam adam adli ni.
Mutiara kata ada menyebut kalau nak lemahkan sesuatu bangsa, maka rosakkanlah sejarahnya. Ini yang lebai-lebai sebesar bakul selalu tak nampak. Semoga Allah tunjuk jalan dan pertunjuk pada mereka. Amin..- aloqlaloq

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*