DAP Senaja Melagakan Dua Islam Berperang

Mengapa kita perlu bersatu sesama Melayu ISLAM pada hari ini, dek kerana melayu berpecah dan sudah ramai orang-orang cina telah memijak kepala orang- orang melayu terutamanya para pemimpin pakatan rakyat dari parti DAP.
Terbaru Tian Chua juga menghina para Syuhada dan pejuang-pejuang tanah air di Sabah dengan pelbagai gelaran yang menyakitkan hati kita semua.Inilah akibatnya jika kita orang-orang melayu terlalu berlembut dengan si mata sempit ini.
Lahat Datu
Biru mengharapkan agar orang-orang melayu ISLAM bangkit lmenutup mulut cina Dap ini dengan memberikan kuasa sepenuh kepada Pemimpin Melayu ISLAM dari Barisan Nasional di PRU 13 nanti.Kerana dengan kemenangan yang telah jangkakan 2/3 kerusi parlimen dari penyelidik2 dan panganalisis-penganalisi politik seperti ASLI dan EUI.
Lahat Datu
Ayuh marilah kita sama-sama menolak Parti dari serpihan KOMUNIS yang di bawa oleh pemimpin-pemimpin PARTI DAP dan kita kuburkan DAP di malaysia ini. Biru mencadangka apabila BN menang besar nanti kita hapus menoriti dari cina DAP demi keselamatan Negara yang tercinta ini.
للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*