DAP Sudah Simpan Semua Bukti Salah Laku PKR dan PAS?!

Baru baru ini tercetus satu lagi video yang dikaitkan dengan pemimpin pembangkang yang mana ia menunjukkan suatu fenomena kononnya PAS dan PKR sentiasa ada kelakuan sumbang..

Secara automatik mindsett  penyokong atau pencacai pembangkang akan menyalahkan UMNO kerana pendedahan itu, Cuba renungkan baik² point ini:

– Isu Aiskrim asmin? Tak ribut tak hujan bagaimana pulak UMNO tahu asmin jenis macam tu?!


– PKR disabitkan dengan salah laku Anwar Ibrahim dengan beberapa siri pendedahan 2.0 Chinadoll & 3.0 Rajagoyang. Isu ini ditimbulkan ketika Lahad Datu diserang penyangak sehinggakan ramai yang tak kisah pasal kejadian itu dan asyik bercerita tentang gajah renek abang non.

– Sedang² kecoh pasal abang non menyaman papagomo…jeng-jeng Saharuddin Lancapilah terkantoi menlancap dihadapan webcam.


– Setelah isu tersebut hampir reda..Cerita Stopa spenda keluar, ianya seperti ada siri pendedahan kepada pemimpin Melayu yang rata-rata adalah orang Islam, Malahan ada melayu yang menuduh dalang pendedahan ini adalah UMNO.

– Apakah DAP lebih suci sehinggakan tiada satu pun UMNO dapat mendedahkan aktiviti sumbang mereka?Jika UMNO berupaya mengintip dan menjerat sipolan dan sipolan itu untuk direcordkan..Kenapa tiada satu pun video yang dapat dikeluarkan untuk menjerat DAP, sedangkan musuh yang utama UMNO adalah DAP? 

– Tuduhan UMNO dalang kejadian ini adalah tidak berasas…kalau UMNO boleh bogelkan Stopa dan Anwar…kenapa tak boleh bogelkan LGE dan Kit Siang?Depa lebih bersih?Atau PAS dan PKR memang sudah dijamukan dengan pelbagai kebenda oleh DAP sehingga boleh bertamu dirumah..dan halau orang melayu sesama islam?

– Hanya rakan-rakan dan kenalan rapat sahaja yang tahu baik buruk budi bicara masing² PKR dan PAS harus sedar, DAP bukanlah rakan yang baik.

– PAS dan PKR tidak boleh menunding jari kepada UMNO semata-mata. Check balik DAP tu. Orang kafir tergamak nak jatuhkan orang Islam berbanding orang Islam sendiri.

– Awas PAS/PKR kalau seekor² korang didedahkan…PR yang tinggal hanya calon DAP…Ini memang kerja depa. UMNO pula disalahkan…Musuh dalam kain..Telur dah dipegang..Hassan Ali dah dipecat…Nasharuddin dah dipecat..kan dah kurang 2 calon winnable candidate PAS..Kena pecat sebab siapa suruh atau sebab apa?!



للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*