Dia Tetap Dengan Putar Belitnya

Jika apa yang didakwa ini adalah dari mulut Nur Misuari, nyata dialah punca kepada pertumpahan darah dalam sejarah Malaysia hari ini, Semua rakyat diminta bersatu hari menolak anasir seperti ini.

Wahai Nur Misuari….setiap nyawa parajurit negara ini yang gugur di Sabah akan tetap menjadi ingatan rakyat Malaysia.Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya. Jika hari ini nyawa pegawai keselamatan Malaysia diragut. Kalian tunggu pembalasannya di akhirat!!!!


IMBAS KEMBALI
“Saya tidak terkejut, itulah cara Anwar Ibrahim kerana bagi seorang yang kemaruk nak jadi Perdana Menteri dia sanggup berbuat apa sahaja,” kata Mursyidul Am Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI), Muhammad Zahid Md Arip.
“Saya tidak terkejut dengan perangai Anwar…dia seorang yang ‘opportunist’ matlamat dia nak jadi PM…bila dia jadi PM dia boleh buat apa sahaja…kalau dia rasa dengan kembali dalam Umno boleh jadi PM, dia akan buat. Dia bukan peduli dengan penyokong-penyokongnya.
“Pada dia penyokong datang dan pergi…ramai penyokong dan kawan-kawan peringkat awal yang tahu perangai dia dah pergi tinggalkan dia. Sebab itu dia sentiasa merekrut penyokong baru di kalangan orang muda, saya yakin golongan ini akan meninggalkan dia dalam masa dua tahun lagi,” ujarnya.
“Tetapi mesej yang kita terima di pihak Dr Mahathir adalah menyuruh Anwar menulis surat. Tetapi dia (Anwar) enggan menulis surat, ini menunjukkan Dr Mahathir bijak kerana dia tahu bahawa dia berurusan dengan manusia putar belit,” 


للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*