DIEANA AMIR: Ustaz PAS Memang Galak Mengawan!

Pantang ada can..mesti nak masuk jarum!!!!
Sejak dulu aku memang dah nampak perangai yang ‘hidung belang’ asal cantik je nak try, kenapa?Tolong la wahai ustaz-ustaz PAS jangan gelojoh sangat la, buruk benar perangai nasib baik la Diana tu tak mention siapa nama ustaz ulat bulu, kalau tidak mau meremang bulu hidung ustaz tu..Jangan perjudikan gelaran ustaz tu . Dah la tak dilayan..mensti mengkeriau-keriau macam kucing nak mengawan hahahaha 


Sejak berhijrah, semakin hari gadis ini tampak semakin manis dalam imej Islamik yang di’pilih. Menerusi kenyataan di akhabar Kosmo! baru-baru ini, pemilik sebenar nama Nurdiyana Amir Hashim ini mengakui ada beberapa orang lelaki bergelar ustaz mengajak untuk berkenalan.
Namun, Diana Amir terus tidak membalas SMS ustaz berkenaan yang mengambil inisiatif untuk memulakan langkah perkenalan atau taaruf, istilah mereka.
“Saya masih tidak berani, misi saya sekarang untuk mendalami Islam. Ilmu saya masih tidak cukup & tidak mahu campur aduk perkara lain dalam usaha saya kenal dengan agama sendiri”
Diana Amir bagaimana pun berkata beliau tidak menolak jika djodohkan dengan lelaki bergelar ustaz asalkan mempunyai peribadi yang baik & boleh membimbing.
Meletakkan lelaki yang beriman dan bijak dalam membimbing keluarga sebagai kriteris, Diana Amir mensasarkan untuk berkahwin pada tahun hadapan kerana ingin zuriat.
“Saya mahu cepat-cepat dapat zuriat. Kalau dulu saya mahu kahwin sebab mahu mempunyai suami, tetapi sekarang saya begitu mengimpikan untuk mempunyai cahaya mata sendiri kerana saya terlalu sukakan kanak-kanak,” jelas Diana Amir. – malaysiandigest
للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*