Gadis Ini Lelong Perawannya Dalam Youtube?! [Video]


Seorang lagi remaja wanita Brazil, melelong keperawanannya kepada orang awam. Jika sebelumnya awam digegarkan oleh aksi Catarina Migliorini, yang melelong keperawanannya berharga 780 ribu Dollar Amerika, kali ini Rebecca Bernardo menawarkan keperawannya di laman www.youtube.com.

Mengenakan atasan merah muda tanpa lengan dan berdiri di samping cermin ia menjajakan keperawanannya dalam video tersebut. “Hai, nama saya Rebecca. Saya di sini untuk melelong keperawanan saya,” ujarnya seperti dipetik Tribunnews dari CNN
Rebecca mengaku nekad mengemukakan tawaran tersebut lantaran ia memerlukan wang dalam jumlah besar untuk membantu ibunya yang sakit. Ia mengaku terinspirasi oleh Catarina Migliorini, seorang wanita Brazil yang dilaporkan menjual keperawanannya untuk 780 ribu Dollar AS pada sebuah laman web Australia mencari perawan.
“Saya mengambil keputusan tepat setelah saya merayakan ulang tahun ke-18,” katanya.
Rebecca dalam sebuah wawancara dengan CNN, pada bulan lalu di rumahnya berkata, ibunya menderita stroke dan harus terbaring di tempat tidur. Selain itu ibu Rebecca tidak boleh menjalani kehidupan seorang diri, seperti makan atau pergi ke bilik mandi.
Gadis cantik berambut hitam tersebut mengaku, sudah cuba untuk mencari wang halal dengan menjadi penjual kosmetik, dan pelayan, tetapi kerana ia tidak memiliki ijazah sarjana, ia dibayar dengan upah yang murah.
“Saya hanya mendapat 150 reais ($ 75) untuk bekerja sepanjang hari, yang hanya mampu membayar seseorang untuk tinggal dan merawat ibu saya,” katanya.

Namun semenjak ia menjadi terkenal, banyak orang yang mempersoalkan niat sebenar wanita berkulit putih tersebut ketika melelong keperawanannya. Sebuah rangkaian televisyen di Brazil menawarkan untuk membiayai rawatan ibunya dengan syarat Rebecca membatalkan rencananya. Sumber
للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*