HARUAN MAKAN ANAK


KUALA LUMPUR – Seorang gadis tergamak membuat laporan palsu mendakwa dirinya dirogol oleh bapa sendiri gara-gara terlalu marah dengan tindakan orang tuanya itu yang menghalang dia berkawan dengan seorang lelaki.

Menurut Kosmo, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, remaja berusia 19 tahun itu membuat laporan polis pada 4 Oktober lalu dan mendakwa dia dirogol oleh bapanya ketika berada di dalam bilik di rumahnya di Brickfields pada awal pagi.
Ibu bapa remaja terbabit sudah tinggal berasingan. Remaja itu dan bapanya yang berusia 46 tahun tinggal di Brickfields manakala ibu gadis itu pula tinggal di Klang,” kata beliau pada sidang akhbar di sini.
Menurut beliau, sebelum ini remaja terbabit tinggal bersama ibunya namun berpindah ke rumah bapanya selepas gadis itu dikatakan kerap keluar bertemu dengan lelaki.
sumber

HARUAN MAKAN ANAK

Seorang bapak memanggil anak gadisnya masuk kedalam bilik. Dialog dia lebih kurang macam ni la…

Bapak : Bedah, mai sini sat. Bapak nak tunjuk sesuatu ni.
Bedah : Ya bapak, ada apa?
Bapak : Mai masuk dalam bilik pastu tolong tutup semua tirai tingkap.
Bedah : Apa???!!! (isk? bapak aku ni? lain macam jerr)

Bapak : Dengar tak bapak kata…..
Bedah : Ya bapak, Bedah dengar… cuma Bedah tak percaya apa yang bapak kata ni.

Bapak : Betulll. Bapak suruh hang masuk dalam bilik pastu tutup semua tingkap.
Bedah pun dalam ragu-ragu tu, dia ikut jugak la apa yang bapak dia suruh. Sambil tu dok pikir gak laa… apa la bapak dia nak buat, dah la kat rumah.

Bapak : Okeh… mai duduk sebelah bapak. Heh? heh…

Bedah : Eh!!! bapak, Bedah kena keluar dari bilik ni. Sat lagi mak balik…abis aaaa.

Bapak : Tak payah risau… mai duduk sinicepat!!!! Jangan bagi bapak berkasar.

Bedah pun terpaksa la duduk jugak… hati dia takleh cakap laa… berdebar giler ahhh. Dalam kepala dok terbayangjadi apa la nanti kat dia.

Bapak : Cantikkk!!!Okeh, mai masuk dalam selimut bapak plak.

Bedah : Apa???!!!

Bapak : Masuk la cepat!!! Dok cakap banyak pulak. Bapak ikat mulut tu karang aaa.

Bedah : Bapak…Bedah takut laaa. (nak nangis)

Bapak : Bedah, tengok ni
Bedah : tak sanggup nak tengok…dia pejamkan mata. Dia tahu, bapak dia dok buang tebiat. Bapak dia dah gila. Kiranya, bapak dia tunjuk tu konon-konon nak intro dulu ler tu. Tapi dalam hati, Bedah teringin gak la nak tengok. Dia pun bukak la mata sikit.

.
.
.
.
.
.
.
Bapak : Cantik tak jam G-Shock baru bapak ni. Dia ader cahaya bila gelap. Mahal nih!!! Dah, pegi keluar.

P/S:APA KORANG PIKIR Haa?haha..

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.