KANTOI 11 Lelaki: Guru Wanita Gila Seks


Seorang guru wanita  dituduh melakukan seks dengan sebelas lelaki budak sekolah dalam masa tiga bulan iaitu antara bulan April dan Julai tahun ini.

Kalau ini cikgunya aku pun tergugat gak hahaha.. tapi malang bukan dia. 
Korang jangan marah aku ek, artikel ini sebenarnya nak citer yang dibawah tu

Yang ini sebenarnya Cikgu tu….

Seorang guru wanita yang hampir monopos, Cindy Clifton ( 41 tahun ) dituduh melakukan seks dengan sebelas lelaki budak sekolah dalam masa tiga bulan iaitu antara bulan April dan Julai tahun ini. Bukan sebelas orang sekali gus ok.

Kejadian guru lakukan seks dengan “anak murid” ini dikatakan satu rekod yang baru di Amerika. Adakah itu bermaksud ada rekod lain di dunia ini?

Guru wanita yang dah tak cun tapi dahaga dan bolehlah ini dituduh atas 53 kesalahan dan boleh dijatuhi 60 tahun hukuman penjara.

Kebanyakan dari mangsa seks guru ini adalah rakan kepada anak perempuannya yang berparti melibatkan arak di rumahnya. Budak lelaki tersebut berumur sekitar anatara 14 tahun dan 17 tahun. He, he … nak anak dapat emak.

Mungkin semasa remaja tersebut dah mabuk-mabuk, guru ini yang popular di sekolahnya akan “mengajar” pula budak lelaki itu mata pelajaran seks sambil melakukan praktikalnya sekali. Tapi yang pasti budak lelaki itu terpaksa menggunakan kapur berdakwat putih mereka sendiri.

Guru wanita ini mengaku tidak bersalah dan diikat jamin sebanyak $40,000.
Sumber : KS

*DS: Kalau la kat Malaysia kompom kena tuba cikgu ini~Guys, orang islam jauhi arak dan perbuatan terkutuk macam nie~!!!

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*