KENAPA BABE BEREBUTKAN HUTAN???


Ngeh Koo Hum (NKH) rupa-rupanya ada percaturan halus dalam mengejar kuasa sebagai pemimpin utama di Perak, No wonder la Nizaroyan(NR) sanggup boneka kepada babe dan sanggup juga bersumpah demi Allah ketika istiharkan Zambry syirik,(ISU ANCAK) huhuhu modal apakah yang buat Ngeh tertungkus lumus dan disupport 200% oleh NR..teman skang nak focuskan pada kome(korang) apa agenda Ngeh jika dapat memerintah Perak 2nd time..Kompom rabak kalau mengkomer tahu (yang dah tahu tu tolong peringat), Artikel yang teman nak kosongsikan pada kome² ini adalah dari sumber portal Mediaperak yang menelanjangkan Ngeh dalam isu ketaikoan Ngeh dalam politik di negeri Perak hari ini, kome pon sedia maklum siapa ngeh bukan…ngeh²…Pendedahan ini ditulis oleh seorang yang cukup senior dalam bidang penulisan MatSAMANkati yang mendedahkan Isu TAIKO ini.

mengapa kerusi DUN Chenderiang menjadi rebutan DAP…terutamanya Ngeh Koo Ham.


Satu-satunya daya tarikan yang terdapat di Chenderiang ialah Lata Kinjang. Masa aku masih bersekolah dulu, setiap hujung minggu, sama ada kami lepak kat sini ataupun di Lata Iskandar. Yang ni kena cerita lain kali la…sebab apa yang menarik sekarang ialah perebutan kerusi DUN Chenderiang antara PKR dan DAP yang sampai sekarang belum selesai.
Apa yang ada kat Chenderiang? Bukan ada pekan besar…tak ada industri…tak ada tarikan pelancung..China Doll pun tak ada….apa pun tak ada. Seterusnya…

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*