Khalid Gagap meletakkan syarat??

AGAK-AGAKLAH kalau ungkapan di atas keluar dari mulut mana-mana pemimpin BN, apalah reaksi macai Pakatan haram ini agaknya ya? Penulis yakinlah berbakul-bakul sumpah seranah keluar dari mulut busuk puak-puak ini terhadap UMNO dan BN.

Keluarlah cerita duit rakyatlah, bukan duit BN lah dan apa kejadah yang lainnya.
Tapi bila Menteri Besar Selangor, Khalid Gagap meletakkan syarat itu kepada ibu tunggal yang menuntut elaun mereka terhadap kerajaan negeri, semua pencacai bodoh ni diam seribu bahasa, tak terkata apa.

Sebab tak sangka perkara yang selalu mereka tuduh kepada UMNO dan BN (undi kalau nak dapat bantuan) rupanya dilakukan sendiri oleh pemimpin depa sendiri di negeri yang mereka perintah. Contohnya, selama ini dia juga yang selalu tuduh kerajaan pusat aniaya rakyat Kelantan sebab dibawah pentadbiran pembangkang dan sebagainya,

Rupa-rupanya kerajaan BN jauh lebih baik, kalau janji apa untuk golongan mana, pasti dapat tanpa perlu membuktikan diri sehingga ke tahap itu. Durian runtuh Felda tu saja tengoklah, balaci PAS yang saman Felda di Mahkamah itu pun kebulurkan juga wang RM 5,000 tu, BN tak tahan apa pun. Terdiam kau.Seterusnya..
للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*