Maafkan Teman!

Semalam ada artikel yang ditulis anwar bakal bertanding di PERAK? Bayangkan lah abg non berkempen di Perak?Pergh..Ramai penyokong LGBT bakal turut sama memeriahkan suasana pada aku siapa pun calon pembangkang yang datang bertandang di Perak waima raja amanat sesat Hadi Awang pun silakan.

Di Tualang sekah Nizar dan Anwar pernah turun sana (lebih 3 kali). Apa yang ditabur dan diracun beliau kepada penyokong totok PR tu tah la (ada video wawancara dengan pengadu..teman akan upload nanti)

Dua tiga menjak ini ada wave yang melanda pasukan gerak cybertrooper. Ada yang bersuara lantang setelah berkurun lama sepi dari berita kononnya mempertahankan saff perjuangan dan menolak secara total kehadiran PASUKAN BARU di Negeri Perak.

Aku dan beberapa blogger BARU perak aktif dalam setahun ini (anakjatimalaya93/budaksrikinta/applebiru/aktiviskepayangjr) atas dasar inginkan membantu kemenangan Perak pada PRU13 membantu kerajaan masa ini menepis beberapa isu besar yang dibawa oleh pembangkang.. Walaupun isu tempatan kurang tetapi isu nasional tetap sama perlu diberi sentuhan.


Aku taknak masuk campur urusan masalah berbangkit dan peribadi antara sipolan dan sipolan. Apa yang daeng tulis disini adalah masalah daeng sendiri. Kalau nak komen masalah orang lain..beruk pun ada masalah..kucing pun ada masalah!!!

Aku lawan jika ianya sesuatu yang buruk kepada Cybertrooper Perak. Didalam Perak pun bukan ada siapa-siapa yang hardcore menyerang pembangkang setiap hari menjelang PRU13 lain la macam geng negeri-negeri yang ditawan pembangkang seperti Penang, Kedah dan Selangor.  Geng Perak selesa berkerusi empuk ada air-cond lagi!TOLONG JANGAN SAMAKAN GERAK KERJA LAPANGAN DENGAN GERAK KERJA ALAM MAYA!!!

Di Kelantan juga dah ditubuhkan satu gerakkan yang boleh dikelaskan hebat, mana tidaknnya asal klik jek dalam blog ketika blogwalking mesti ada jek wajah Tok Pa dan mesej nya…siapa punya kerja tah ini?!

Andainya blogger orang lama dan otai nak MERAK silakan. Ada aku kesah??! topap ini duit aku..blog ini blog aku..Bukan blog UMNO..tetapi ini blog menyokong pemerintahan Barisan Nasional!!!

Ini bukan nak meniagakan urusan kerja cybertrooper, jika aku duk mempertahankan pemerintahan Barisan Nasional di Perak. Adakah aku akan digelar Ketua Pemuda Bahagian?Tak juga kan?Aku tiada apa-apa kepentingan dalam parti!!!!so aku tahu apa aku buat…nak bantu silakan tapi jangan hina aku macam aku minta sedekah pada segelintir kroni yang makin hari makin botak dimamah usia. 

Kepada pencacai PR yang tulis artikel tentang aku tu. Jangan fitnah aku macam tu..camana kita nak berkawan kan?kau nak serang tak betul kerajaan silakan. tapi jangan la fitnah bukan-bukan.
Terima kasih rakan cyber ku di Bukit Chandan, Parit Buntar, Grik, Taiping, Tapah dan Tambun yang sudi menuntut ilmu pada aku..teruskan~!!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*