Mahasiswa Pasar Malam Golok?!

Gelak guling-guling aku lihat gambar ini..sekarang ini dikatakan mahasewel ini sedang berkempen untuk meraih hati rakyat CHINI iaitu sebahagian daripada Parlimen PEKAN…Ternyata tentangan yang diberikan kumpulan mahasewel ini untuk melawan DS Najib Razak amat sengit..haha
Baik budak-budak ini tidur kat rumah lagi bagus!!!setakat maklumat yang diterima seramai 5,000,000 orang rakyat PEKAN sedang membanjiri bagi menyaksikan gelombang anak muda yang sangat bahaya ini..kahkahkah!!!
Maklumat yang diterima daripada email harapanesok@gmail.com, selain ahli GM 13, ahli dan penyokong PR turut hadir..Antara orang besar yang hadir ialah, Pengarah Tindakan DUN Chini, Naib YDP PAS CHINI, NAIB YDP PAS Kwsn PEKAN, dan beberapa mahasewel cacai makan dedak Pakatan…
Lupakan jelah hasrat nak lawan DS Najib Razak tu..buang masa jer…haha






Untuk maklumat semua, kehadiran mahasewel ini ke Pekan telah membuatkan penduduk Pekan tidak selesa dengan kehadiran mereka..hendak dikatakan masyarakat di sini menolak Mahasiswa tidak juga kerana sebelum ini pun Mahasiswa dari Jelajah Anak Malaysia turut hadir dan beramah mesra dengan penduduk di sana..suasana ok sahaja…
Bila Mahasewel GM 13 ni datang jer penduduk kampung di Pekan tidak selesa..bukannya menggugut..mereka menasihat….nasihat..dan nasihat….sampai jer kat Meloyakini terus depa spin kata penduduk Kampung ugut budak-budak tak guna…kalau dah lidah rasmi cacai tu kalau tak spin tak sah!!!nanti spinlah bukan-bukan kata penduduk kampung takut dengan mahasiswa..- Harapan Esok

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*