Mangsa Rela Dirogol Dalam Bas?!

Selepas waktu bekerja semua pekerja kilang masing-masing pulang ke rumah. semua pekerja kilang perempuan menaiki satu bas khas kilang yang disediakan untuk perempuan sahaja.
Namun pada hari tu, bas kilang tu menggunakan jalan yang lain dari hari yang biasa bagi mengelakkan traffic jam.
Di pertengahan jalan, 6 orang perompak lelaki menahan bas dan meminta semua untuk memberi barang kemas..
Perompak: ” semua serahkan barang kemas!!”
Gambar Hiasan
Seorang gadis cantik tiba-tiba bersuara
Gadis cantik: ” kami tak pakai barang kemas pergi kerja!”
perompak: “kalau tak ada barang kemas, kami akan rogol semua yang ada dalam bas ni!”
Gadis cantik: ” nak rogol semua?, korang tak kesian pada nenek tua yang ada di kerusi belakang bas tu?
dia dah tua,. takkan nak rogol dia jugak?”
tiba-tiba nenek itu terus bangun dan mula bersuara…….
Nenek: “Hey pompuan, kalau dia dah kata semua! semua la!! tak faham-faham ke ??”
Macam Gampang…!!!!
للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*