Nik Aziz menyokong salah laku Anwar


Nampaknya, sami hindu pun lebih kuat agama dorang daripada pemimpin-pemimpin PAS. Atau dalam bahasa yang lebih sedap, Sami hindu lebih cerdik dari Nik Aziz didalam isu video porno Anwar.

Gua pelik bin ajaib, kalau sami hindu pun boleh keluar PKR pasal tak nak dikaitkan dengan video lucah Anwar, kenapa Nik Aziz dan PAS still terhegeh-hegeh nak jilat mat bontot tu?


Apa yang gua tau, kalau betul-betul orang yang dikatakan ulamak, dia tak berpihak didalam mengadili sesuatu perkara.


Tapi Nik Aziz terang-terang defend Anwar dan salahkan pemimpin kerajaan pasal kononnya dedahkan aib Ketua gerombolan Pakatan tu.


Gua tak kata Sami-sami Hindu tu mulia macam ulamak.., dorang tu dah sah kapir. Tapi mereka lebih berakal memikir kejahatan Anwar .Malangnya Nik Aziz menyokong salah laku Anwar.


Bagi gua.., dah sesuai dan elok sangat gelaran Pu@#Mak yang diberikan oleh cucu Arwah Tun Ghafar pada Nik Aziz dulu…


Kalau manusia yang penuh maksiat dan salahlaku moral macam Anwar pun sanggup dipertahankan kerana kuasa.., layak je puaka-puaka hutan PAS dikencingkan kubur dorang oleh generasi kita di masa depan…


PULAU PINANG – Kira-kira 200 ahli Persatuan Sami-Sami Hindu Pulau Pinang hari ini mengumumkan keluar Parti Keadilan Rakyat (PKR) kerana tidak mahu dikaitkan dengan video seks yang didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Menurut pengerusi persatuan itu, S. Dhinabalan, perbuatan terkutuk tersebut amat memalukan dan tidak boleh diterima oleh semua agama termasuk Hindu. [MPP Online]

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*