Pembangkang Tak Tahu Kredibiliti Ketua Pemuda Perak?!

Semalam ada gak aku blogwalking tengok-tengok ada yang duk post poster burukkan Ketua Pemuda UMNO Perak. Aku sedikit lucu dan terketawa pulak..Agaknya tuduhan ini menunjukkan depa tak kenal siapa Ketua Pemuda UMNO Perak. Dalam poster tu tertulis la nama blog dan grafik yang agak 60% nampak professional dan biasa dimainkan oleh media pembangkang.

Yang lebih dramatisnya terpampang muka Datuk Husni di blog tu memuji kelangit..Blogger tak pernah puji macam tu der…Kalau ada bak datang la hehehe..Mana ada dalam blog pro-BN duk lambung dan smash dalam 1 masa..ater ingat pembaca bodoh meno macam deme. Hahaha..Lain kali selidik dulu betul2 siapa orang tu jangan main tabur fitnah wahai pembangkang.

Hope Datuk Husni ambil perhatian, Ada pencacai nak burukkan nama Datuk kononnya penyokong datuk mula serang Ketua Pemuda UMNO Perak!

Dan kalau boleh penulis tu sedar diri..dah la sibuk kerja kan?memang nampak orang susah tapi jangan tabur fitnah…tutup pintu rezeki tuan. NAMA BLOG SAVE UMNO PERAK elok tukar…save ur life!!

Aku terbaca juga dia Petik MB Perak???hohoho…sailang baik baik…aku tanak komen banyak nanti geng botak tibai aku…kata aku punya kerja hehehehe…
Ini semua kerja kotor puak² abang non yang nak porak-perandakan Perak. Maklum la Abg non nak masuk bertanding di Perak!!!kih kih kih…Yang lebih syoknya blog baru wujud tapi cukup terkenal bila dikomen oleh ramai pembangkang..hehehe..kantoi…komen entry bukan skit skit…Hebat benor ke penulisnya sampai satu entry leh terima sambutan gitu dalam usia blog yang baru berberapa minggu menulis..kikiki..

Ini respond blogger Budakbenteng yang mengenali Ketua Pemuda UMNO Perak secara peribadi :-

“Tak payah la nak marah marah dia. Tu dah rezeki dia. Dia ni pun anak orang kaya. Belajar pulak luar negara. Orangnya memang bijak dan sebelum aktif umno lagi, dia adalah seorang ahli perniagaan. Pembangkang sengaja sensasikan isu ini untuk meraih sokongan rakyat supaya membenci umno. Tak semua orang umno kaya dan berjaya. Siapa yang berusaha dan bijak menguruskan perniagaan serta Allah mengabulkan doanya untuk berjaya pasti dia akan berjaya. Kalau dibaca pada blog dibawah, seolah olah pembangkang mengharamkan kekayaan dan pembangkang sengaja mahu melaga lagakan orang kaya dengan orang miskin. Dalam dunia ni memanglah orang miskin yang paling ramai. Kalau ikut majoriti, logiknya pasti undi si miskin akan memenangkan pembangkang kalau mereka termakan dengan hasutan. Cuma nasib baik si miskin membaca ” A’udzubillahiminashaitonirrojim”- Budakbenteng
Terus baca disini untuk lihat apa yang pembangkang cuba laga lagakan Klik


للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*