Percaya Atau Tidak?


Aku tak penah menangih apa-apa imbuhan tanpa berbuat sesuatu tapi kali ini kesabaran aku hingga ke kemuncak. Teruskan berdiam diri bukalah satu jalan yang terbaik, aku tahu aku hanya serpihan dalam arean politik perak..aku bukan berjawatan dalam kerajaan..aku bukan orang yang mampu mengawal orang lain..tetapi terapkan sedikit rasa hormat kepada penyokong kerajaan, Aku mengiakan apa yang ditulis oleh blogger budakbenteng berkenaan  halnya aku dimaki hamun oleh individu tersebut.Aku tahu tindakkan bangang itu kononnya mahu mengawal aku untuk terus diperah tenaga dan idea demi merealisasikan sandiwara menelan dana yang sepatutnya diberi kepada orang rakan sekerja aku!

Aku dihina dengan beberapa pakej perkataan nista yang rasanya tak patut aku terima sedangan aku bersama rakan-rakan lain hadir di Pejabat Medan Istana Ipoh dengan berpakaian formal dan cukup sempurna disambut sebagai tetamu. Tetapi ucapan salam dibalas dengan “HARAMJADAH, BANGSAT, PENANGIH DADAH dan (aku tak lalu nak tulis)..”

Ramai individu yang pernah berkerjasama dengan aku tahu siapa aku dan bagaimana aku berjuang, belajar dan berusaha membantu Barisan Nasional untuk PRU13 kali ini. Mungkin artikel ini boleh menyebabkan backfire kepada orang lain tetapi aku hanya menyampaikan rasa dan perasaan aku bilamana aku dihina ibarat haiwan yang mengemis sisa makanan…

Ramai yang kata “Jangan harapkan imbuhan diatas perjuangan kau” 
Aku berani nyatakan aku tidak jenis meminta-minta cuma aku mahu rakan aku terbela. aku bukan minta sesuatu atas kapasiti aku daengselili tetapi demi rakan-rakan seperjuangan aku. 

kenapa tidak suarakan disaluran yang bersesuaian?
Sebab aku bersuara ikut saluran yang benar la aku kena HARAMJADAH!!!!


Inilah akibat kerana terlalu sanjung bekas PR…yang totok UMNO ini kena pijak-pijak…


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*