Samseng PKR Nak Tumbuk Muka Nik Aziz

Jangan salahkan aku artikel ini memang menunjukkan kesamsengan puak² PKR semasa perhimpunan #KL112 klik link tu nak taw maksud sebenar perhimpunan 112 padahal tarikh sebenar 12 / 01/ 2013 kera PAS dan geng blogger Amenoworld.blogspot.com pasti akan spin macam anjing liar…nak tukar kepada Himpunan Sejuta Sesat boleh?
http://youtu.be/AXn2sHee0vs


#KL112 dah berlalu dengan jayanya. Teman dengor berJUTA-JUTA rakyat menbanjiri Stadium Merdeka…kihkihkih (video klik gambar atau SINI)

Yang tu teman takde mender le. Kot ye seJUTA rakyat yang pegi pun…bukan mewakili suara majoriti rakyat Malaysia. Hanya penyokong-penyokong PR SAHAJA. Termasuk le BAYI dan KANAK-KANAK! Bodo punya makbapak!

Teman ada cerita best nak kabor kome semua…masa himpunan tu kan ada insiden baekkkkk punya…ada acara tumbuk menumbuk beb! Takan tumbuk sambal belacan pulak kan…hahahaha


Haaaaaaaaa! Ade ke sebabkan sape masuk dulu leh jadi masalah BESOR! Sampaikan bertumbuk! Ajer giler dema nihh…ater cer kome cerita skit. Camner dema ni nak memerintah? Gelojoh macam anjing nak mengawan…Ciput punya hal pun dah bergadoh! Tu belum lagi criter mesyuarat agih kerusi dimana, siapa patut bertanding. Mau melayang kerusi meja nanti…kihkihkih udoh rope bebudak berebut cekelat! – Ina Muzaffar ♥

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*