Selamatkan Pulau Pinang

Rakyat hari ini diajar disogok dan dibodohkan dengan fitnah yang berat tanpa fakta yang kukuh, rupanya perangcangan mereka adalah untuk rakyat malaysia menerima komunis sebagai perjuang dan secara tidak langsung menyokong tindakan DAP yang kini berkuasa di Pulau Pinang dengan niat yang amat dikuatiri kita akan kehilangan Pulau Mutiara, Masihkah ingat bagai mana mereka merebut pulau batu putih?Pulau batu putih bukalah pualau yang maha besar yang dapat diexplotasikan tetapi yang direbut adalah “ruang udara” lepas ini bagaimana pula???
Mengapa bangsa mereka beriya iya mempertahankan Pulau Pinang?
Mereka ada agenda tersembunyi untuk keluar dari Malaysia. Ini isyarat jelas dengan kehadiran Lee Kuan Yew di Pulau mutiara itu dan hubungan baik antara DAP dan PAP Singapura.
Pulau Pinang masih di bawah Kedah dengan bayaran pajakan tahunan di bayar oleh Kerajaan Pusat sebanyak RM10,000 [Artikel Penting]
Kerajaan Pulau Pinang pernah membuat tawaran kepada Sultan Kedah untuk membeli Pulau Pinang dari Kedah dengan nilai RM1 billion dan sebagai gantinya menyerahkan Seberang Prai. 
Cadangan gunakan harta Kedah iaitu Seberang Prai sebagai galang ganti. Oleh itu cadangan menSingapurakan Pulau Pinang sedang berjalan. Ini adalah harapan terakhir kaum China di zaman moden ini untuk mendapatkan satu negara selepas Singapura terlepas.
Sebab tu kaum China di sana semakin kurang ajar.
Oleh itu adalah di cadangkan selepas BN berkuasa di Kedah maka Pulau Pinang patutnya di serap di bawah Kedah. Tiada salah apa apa. Lihatlah Hong Kong tetap maju jaya walaupun di bawah China.
Singapura sebagai di ketahui umum kaya tapi kurang tanah. Di zaman moden ini tanah semua telah berpunya. Singapura pada satu masa dulu berhajat sangat dapat menggabungkan Sabah semasa ianya di kuasai oleh PBS.
Kini Singapura bercita cita untuk menjadi negara dua pulau. 
للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*