Setev Shaariibu Dakwa Pemimpin Pakatan Fitnah Najib

Kilang fitnah PKR sejak akhir akhir ini punyai masaalah, sejak dari dulu lagi mereka tidak pernah gagal mengeluarkan pelbagai produk fitnah untuk sajian menjadi halwa telinga kepada para penyokong dan menghasuti rakyat.

Propaganda mereka mudah,pembohongan yang diulang ulang hingga ia akan kelihatan benar. Cuba kita lihat bagaimana kes Altantuya ,dahulunya kembali senyap dan sudah basi apabila Raja Petra orang yang pertama membuat dakwaan kononnya pembabitan Rosmah dan Najib membuat pengakuan bahawa kesemua ceritanya adalah rekaan semata mata.Malah beberapa individu didalam ceritanya juga tidak wujud.


Kemudian puak haprak ini mendakwa Rosmah berada dilokasi pada tarikh dan waktu Altantuya dibunuh. Heboh satu negara ceramah ceramah pakatan bagaikan sarkis menjadikan modal untuk membuat fitnah. Pembohongan diulang ulang lagi.. Ramai yang percaya fitnah ini..kemudian..keluarlah bukti dibawah ini..

Tarikh dan masa seperti yang didakwa oleh Raja Petra dan SD Bala pada ketika itu ternyata satu pembohongan besar dan fitnah. Rosmah berada di satu majlis menghargai anak anak yatim.Malah Najib secara terbuka melakukan sumpah laknat beberapa kali di masjid dan Pisau sendiri menyaksikan di dewan PWTC beliau melakukan sumpah bahawa dirinya dan Rosmah langsung tidak mengenali Altantuya dan terbabit didalam isu ini.

Kilang fitnah haprak pakatan konsisten melakukan pembohongan,pelbagai skrip dan drama dibuat untuk memberi persepsi yang buruk kepada pemimpin negara.Dr Setev Shaariibu juga mendakwa pemimpin pakatan berbohong. Bayangkan ayah kepada mangsa turut mempertahankan Ds Najib dan Rosmah.

Hari ni Deepak muncul dan beberapa portal pembangkang yang diketahui ramai terlalu banyak terbukti melakukan pembohongan menghidangkan kembali lauk basi. Skrip lama diulang …bohong lagi..fitnah lagi..

Banyak lagi skrip pembohongan dan fitnah digarap sebegitu rupa seolah para pemimpin Umno ini tidak tahu halal dan haram,seolah pemimpin Umno ini tidak tahu syurga dan neraka. Begitulah gambaran yang diberikan. Bagi mereka yang bebas akal pemikirannya sudah pasti dapat bezakan mana yang tipu dan benar..mana yang logik mana yang tak logik.

Bagi mereka yang sudah dihasut,pemikiran yang penuh dengan kebencian amarah sudah pasti tidak mampu berfikiran dengan waras.

Kepada jentera propaganda haprak pakatan..carilah idea baru..dah basi isu Altantuya tu..bohong tak habis habis..takkan korang suka sangat dengan lauk basi ni.. semua isu recycle..mulanya Suaram panas kononnya Mahkamah Perancis nak dakwa Najib..kemudian apabila kantoi berbohong..timbul pulak Deepak.. nak bohong rakyat pun biar la nampak logik sikit.. Saifudin,Bardtuya dan barisan pemimpin PKR..sudah sudah la bohong rakyat..

Sumber: Pisau.net.

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*