Siapakah Little Ambiga Part 2

“Planet Of The Apes” Capter 2 :


Daeng memohon maaf kepada yang meroyan² kerana membaca artikel yang terdahulu, Semasa kejadian di UUM itu daeng antara yang DUDUK DISEBELAH bawanie tu, daeng ada masa forum tu.Meh nak nasihat sikit…


Jika nak dizahirkan lagi daeng memang tak setuju dengan tindakkan provokasi yang bawanie yang terpekik² menyuarakan pendapat, memang forum suara untuk wanita tapi yang terpekik² tu ingat demonstrasi kah? Ikut hati nak jek tempeleng jek..tapi aku masih bersabor hehehe

Daeng ada sedikit pengalaman dengan PSM(ada yang tahu sejarah daeng dan PSM), bukan daeng nak membogelkan siapa-siapa tapi daeng rasa terpanggil nak dedahkan siapa dibelakang bawanie..kalau kalaupun lingkup pada piliharaya kampus jangan la duk buat sesuatu perkara yang membodohkan diri sendiri. Lebih-lebih lagi perkara yang memalukan sebagai seorang mahasiswa..kang kena tendang tuduh² kata dianiaya…so lepas ini kena usaha keras k..hehehe

Terang-terangan pendidikan di Malaysia bersubsidi kerajaan dan jumlah yang dibayar tu skit je dari jumlah keseluruhan..kalau la free aku sendiri boleh jangka kemerosotan prestasi pelajar seluruh Malaysia..maklum la barang free..siapa nak hargai, sedikit bayaran tu hanya buat syarat jek pada aku..

Akibat dari provokasi yang dilancarkan orang penentang kerajaan, video itu telah dimanipulasikan oleh orang yang tidak tahu hujung pangkal, silap hari bulan penghakiman melalui video tu sahaja walhal dia sendiri takde masa program, Bawanie ketika berundur dari sharifah, ada ucap terima kasih tak?sebab apa?marah?abis yang kau terpekik² buat orang pelik tu apa hal?Barisan ahli panel Puan Sharifah Zohra Jabeen, Encik Peter Yap,Encik Gulam Muszaffar Gulam Mustakim dan Encik Mazli Mutazam. Moderatornya Saudara Ku Amirul Aziz Ku Seman.



SW1M adalah NGO, Bukannya kerajaan @ parti, SW1M ada batasnya sendiri dan caranya sendiri..Now satu dunia tahu kau dah burukkan nama UUM tempat yang kau TUMPANG berteduh…

Laungan menyalak bukit menyatakan pendidikan percuma, Bawanie tak follow apa jadi kat UNI-SEL janji pebangkang yang kini masuk longkang?Bawanie nak UUM masuk longkang bersama kamu-kamu sekalian pencacai?hehehehe meh tgk nanti full video(Part 1-2-3)..jangan
masa tu masing pegang telur sendiri..(yang bertelur la hahahaha)

“We Support Peace Without 3rd Party’s Interference”

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*