SURAT CERAI AHLI PAS!

Jangan terkejut Mustapo Ali dah mula mengatur strateginya keldai² nya untuk di/ melambakkan bandar dengan oren-oren ala belanda nak rampas malaya~ Ini kira memaksa penyokong PAS tegar turun padang..kalau tak turun kompom nanti fatwa lain yang keluar…adoiyai ~ Siap guna masjid sebagai port ….nampaknya depa akan mengambil kesempatan umat islam nak solat jumaat kat sana!! So siapa yang berdekatan dengan masjid tersebut bolehlah mengalih ke Masjid lain..sah² berserabut kat sana..Biarkan jelah depa..seronok nak hempuk polis dan terbalik kan LRT plak kali ini hehehehehe

Mana-mana ahli PAS yang tidak turun atau ikut serta maka akan TERTAKLIK LAH CERAI TERHADAP ISTERINYA. Kira dah masuk dalam perjanjian bai’ah la ni… Sesiapa yang menderhaka dan tidak mengikut arahan dari ulama’ Nik Aziz maka akan dicampak ke NERAKA.Mungkin nak buat rusuhan kot. Sengaja nak mencabar pihak polis atau pihak tentera kerana kem tentera ada di Jalan Semarak…Aduhhh…. Jem lagi KL kalau macam ni…- jawaber6

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*