Titi Serong Pecah Lubang

Pecah kepale yob Khalil Idham ni.Siapakah yob ni?Haa,yob ni ADUN Titi Serong iaitu ahli dari pembangkang yg suke sgt membangkang tu laaa!!! Nak dijadikan citer,dulu elok2 diberi kepercayaan jage kawasan,buat hal! kan dah kono..Suke sangat nak membangkang orang,sekarang dah kene bangkang,achaner??gigit jari la yob..Bile dah diberi kepercayaan,tak buat koje..Mane idak orang marah??Yob ni pun dulu sembang kencang,janji nak buat pusat pengajian,tapi habuk pun tarak!Dah la kaki sembang, kaki kencing pulak tu !! Ishhhh…


Yob ni jugak agak penakut orangnye..Bile dh buat masalah,larikan diri dari permasaalahan yang dilakukan lepas tu gantikan dengan orang lain pula. Maksudnye,dia suruh orang lain pulak yg tanggung masalah die..Patut ke orang mcm ni kite bagi jadi wakil rakyat???Cube fikir sejenak… Dan apa yang pastinya ialah yob ni jugak tidak mengalami apa apa kerugian kerana sepanjang beliau menjadi wakil rakyat di DUN Titi Serong, tiada apa apa pembangunan yang dibawa oleh beliau..Memang untunglaaa kan..Sape pun nak jadi wakil rakyat kalau dah koje pun tak nak buat,janji pun tak boleh pakai,masuk angin keluar asap jela..Menyirappppp betul !!!

Tu dia muke yob kite sorang ni..Baru akai mari la tuuu….Dah terlambat la yob! Haaa ape2 pun,tahniah pada BN dan UMNO sebab selalu turun padang mendengar permasaalahan rakyat tak kire di mane2 pun.. Meraka juga selalu memberi bantuan dan sumbangan khusus nye kat kawasan Titi Serong ni la.. Dan kini apa yang sangat2 pasti, pengundi di Titi Serong sudah tahu menilai yang mana intan dan yang mana kaca, kehadiran YoB Khalil Idham Lim hanyalah untuk memuaskan nafsu sebagai wakil rakyat semata mata….. MashaAllah ~
 

Sumber Berita Dari:
sumber
للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*