VIDEO: Anwar Marah Wartawan 8TV


Muka anwar berubah jadi beruk masa diajukan soalan jam omega, kenapa marah?sindir la… macam tak biasa lak, pada aku isu ini memang lama tapi ini lah caranya anwar menjawap soalan yang diajukan oleh wartawan, ada plak tanya “You dari mana?” pastu “U akan buat Utusan Keluar cerita” kalau kau benar ada jam omega tu tunjuk la, haha..kalau takde memang macam tu kan? 



Yang aku seronok lagi bila kejadian macam ini (SINI) masing² melompat macam ‘kera kena 


belacan’ Kelakah sungguh tengok Parti Kroni Ramai (PKR) yang mana anak beranak anwar ibrahim masing² ada jawatan dalam PKR, Bayangkan lah kalau dia PM jeng jeng jeng…2nd PM dia bagi kat LGE dan 3rd PM bagi kat Hadi, lepas tu 1 kepala kaut harga negara termasuk asset negara yang banyak² masuk kocek dalam istilah inilah perjuangan kita….Dulu kera-kera pebangkang kondem Tun Mahadir tentang pembinaan Putrajaya, Ketika Putrajaya mula dibuka oleh bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad sekitar 1999, parti pakatan pembangkang bersama Pas menjaja dakyah-dakyah antaranya ia adalah mega projek oleh kerajaan yang membazir dan menghabiskan duit rakyat.
Justeru, kesemua parti yang bersekongkol dalam pakatan itu memburuk-burukkan Putrajaya hingga ke tahap mahu ia dilelong sahaja.
Namun kini, lain pula ceritanya, ‘ibarat cakap tak serupa bikin’ dahulu mahu Putrajaya dilelong tetapi sekarang mereka pula yang ‘terhegeh-hegeh’ dan ‘tergila-gilakan’ Putrajaya.



Artikel Penuh: SUMBER


للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*